Servicedesk en storingsdienst

De servicedesk van NLcom is een van de belangrijkste onderdelen van NLcom. Op de servicedesk ontvangen we vragen en meldingen van onze relaties, worden diverse aanvragen voor wijzigingen en nieuwe diensten ontvangen en bewaken we middels onze monitoringsystemen de status en 'gezondheid' van uw en onze systemen. Onze servicedesk-medewerkers zitten paraat om u te helpen en ondersteunen. Wenst u met uw organisatie ook een beroep te kunnen doen op onze servicedesk? Neem dan contact met ons op, we overleggen graag over de verschillende mogelijkheden.

Voor klanten die ook buiten kantoortijden een beroep op ons wensen te doen bij calamiteiten, hebben we de Storingsdienst. U krijgt toegang tot ons Storingsdienst-nummer en kunt op deze wijze verstoringen melden. Daarnaast worden middels deze dienst uw systemen ook buiten kantoortijden door ons gemonitored en grijpen we in indien dit noodzakelijk is. Zo bent u ook 's avonds, in het weekend en op feestdagen verzekerd van een bewaakte ICT-omgeving en de kundige ondersteuning van NLcom. Neem contact met ons op over de voorwaarden en mogelijkheden van onze Storingsdienst.