Tweedelijns servicedeskmedewerker


Wij zoeken jou!

Vanwege onze groei zijn wij per direct op zoek naar een enthousiaste servicedesk collega. Als tweedelijns servicedeskmedewerker los jij de problemen op die bij de eerstelijns niet opgelost konden worden. In de basis zal je zoveel mogelijk zelfstandig incidenten en serviceverzoeken afhandelen, waarbij je prioriteit bepaalt aan de hand van impact en urgentie. Met jouw uitgebreide IT kennis weet jij zelfstandig het probleem op te lossen. Je vindt het dan ook leuk om net dat stapje verder te denken en bent analytisch sterk. Meedenken over procesverbetering lijkt jou een uitdaging!

Dit ben jij: 

Ben jij klantgericht en vind je het leuk om klanten te ontzorgen door meldingen kwalitatief op te lossen? Weet jij geboden oplossingen op een begrijpelijke manier uit te leggen aan klanten én documenteer je deze met plezier in onze Servicedesk systeem? Kom dan onze Servicedesk team versterken! Je bent een technische duizendpoot op het gebied van ICT techniek. Je krijgt de mogelijkheid om diverse problemen op te lossen: telefonisch, per mail, of via een remote sessie. Je toont initiatief, weet klantvragen goed te analyseren/ prioriteren, Dit betekent dat je goed kunt luisteren, beschikt over inlevingsvermogen en denkt in oplossingen. Je bent bereid daarvoor nét dat stapje extra te zetten.

Dit vragen wij:

  • Je hebt een afgeronde IT-opleiding op MBO+ of HBO-niveau, bij voorkeur in de richting Network en Infrastructuur Design (of soortgelijk);

  • Je hebt ruime kennis van ICT Technologie en ICT besturingssystemen en hebt werkervaring in het genoemde vakgebied;

  • Je hebt kennis van ITIL en het werken met ticketsystemen;

  • Ervaring in een soortgelijke functie is een pré;

  • Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;

  • Je bent in staat gestructureerd te werken en goed te documenteren;

  • Je bent secuur en accuraat;

  • Je beschikt over een proactieve houding en bent resultaatgericht;

  • Je hebt het vermogen om procesmatig en sterk analytisch te denken;

  • Je bent in staat om zowel zelfstandig als in teamverband te werken;

  • Je bent stressbestendig en je voelt je thuis in een dynamische omgeving;

  • Je bent leergierig en je bent bereid om je ervaring en kennis te delen met je collega’s;

  • Je bent een teamspeler met gevoel voor verantwoordelijkheid  

Dit krijg je:

  • Uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarde, waaronder een marktconform salaris, telefoonvergoeding, laptop, fitnessregeling en fietsregeling;

  • Goede pensioenregeling;

  • Een fulltime baan waar persoonlijke ontwikkeling en groei centraal staan;

  • Reiskostenvergoeding;

  • Vers fruit, BBQ’s op eigen terrein en vrijdagmiddagborrels;

  • Een uitdagende en afwisselende functie in een groeiende organisatie, met ambitieuze collega’s en een grote diversiteit aan relaties;

  • Een stoere werkomgeving waar diverse uitjes georganiseerd worden, ook voor de partners. 

Dit zijn wij

NLcom helpt organisaties hun werk sneller, beter en efficiënter te doen. Door netwerken en databeheer optimaal in te richten. Door systeemintegratie. Door slimme digitale tools te selecteren én te implementeren. Op maat natuurlijk. In bestaande of nieuwe omgevingen. NLcom. Slim in ICT.

Met circa 35 professionals bieden wij onze ICT-diensten en -oplossingen aan organisaties in voornamelijk Midden- en Zuid-Nederland aan. Vanuit onze basis in Maastricht richt NLcom zich op twee hoofdgebieden: enerzijds het aanbieden en onderhouden van ICT infrastructuur(cloud)oplossingen en anderzijds het ontwikkelen van (maatwerk-)softwareoplossingen voor de grootzakelijke en enterprise-markt, voornamelijk in de zorg. Mede ondersteund door de ervaren, kundige en klantvriendelijke servicedesk bedient NLcom organisaties uit diverse branches en van divers formaat. Nog meer weten? Kijk even op onze website www.nlcom.nl.

Hoe verder?
Ben je geïnteresseerd? Ben jij niet bang voor technische en complexe uitdagingen? We nodigen jou graag uit jouw cv met een motivatie naar ons te sturen. Ga naar werkenbij.nlcom.nl en solliciteer direct! Voor aanvullende vragen, neem contact op met Rik Bisschoff via telefoonnummer 043-3500190. 

 

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.