Voiceprompts Vaste Telefonie

Voiceprompts

Haal nog meer uit uw telefooncentrale met professionele voiceprompts ook wel bekend als “bandjes”. Deze audiofragmenten kunnen ingezet worden als welkomsttekst, voicemail, wachtrij of keuzemenu. Afhankelijk van uw wensen en het (in te richten) dialplan kunnen voiceprompts op verschillende manieren worden ingezet.

Elke beller wil professioneel en doelgericht geïnformeerd worden. Dit geldt voor de voicemail, maar ook voor het welkomst- en keuzemenu’s of andere telefonische contactmomenten. Probeer bij alle contactmomenten aan de verwachting van de klant te voldoen of overtref de verwachting.

Welkomsttekst

Uw welkomsttekst is het eerste dat uw klanten  horen als ze u bellen en is dus belangrijk voor de eerste indruk. Wij kunnen uw welkomsttekst in het Nederlands of het Engels aanleveren. Dit doen wij aan de hand van de door u ingestuurde tekst. Deze tekst lopen wij altijd even door, waar wij verbeterpunten tegenkomen zullen wij deze in overleg met u doorvoeren. U heeft vaak maar één keer de kans om een goede indruk te maken, dus maak meteen de beste indruk.

Keuzemenu

Klanten en zakenrelaties hebben het liefst zo snel mogelijk iemand aan de lijn die hun kan helpen. Met een keuzemenu komen bellers zo snel mogelijk bij de juiste persoon uit. Een keuzemenu bestaat in feite uit twee onderdelen: een ingesproken voiceprompt die bellers vertelt wat de keuzes zijn en een IVR dat de keuzes, gemaakt met de nummertoetsen van de telefoon, verwerkt. Om het keuzemenu succesvol te laten zijn, is het verstandig om niet alleen de afdelingen bij iedere menukeuze te benoemen, maar er ook een vraag bij te stellen. Bijvoorbeeld: "Heeft u vragen over uw factuur? Toets dan 3." Op deze manier voorkomt u dat bellers de verkeerde afdeling of persoon met hun vraag of probleem benaderen en hierdoor niet direct geholpen kunnen worden.

Voicemail

Een goede voicemail waarbij men het gevoel krijgt persoonlijk benaderd te worden, is heel belangrijk. Dit omdat men eigenlijk op dat moment verwacht iemand aan de telefoon te krijgen, maar in plaats daarvan krijgen zij vaak een onpersoonlijk standaardverhaal te verwerken. De beller wordt hierbij in de gelegenheid gesteld een bericht in te spreken dat later afgeluisterd kan worden.

Kosten

De prijs van een voiceprompt is afhankelijk van het aantal woorden waaruit de voiceprompt bestaat. We hebben onderstaande standaardprijzen voor voiceprompts tot 200 woorden. Prijzen voor voiceprompts met meer dan 200 woorden zijn op aanvraag.

Tot en met 4 voiceprompts:
Voiceprompts tot 100 woorden € 19,50 excl. btw.
Voiceprompts tot 200 woorden € 27,50 excl. btw.

Vanaf 5 bandjes is de prijs op aanvraag.