Office 365 Consultant


Wij zoeken jou!

Vanwege onze groei zijn wij per direct op zoek naar een Office 365 Consultant. Heb jij passie voor efficiënte en slimme informatieverwerking, optimaliseer je graag werkprocessen en adviseer je graag organisaties op dit gebied? Haal je graag het beste uit jezelf, uit anderen en aan de talrijke tools die de Sharepoint stack biedt? Werk je het liefst in een informele omgeving, waar meedenken centraal staat? Dan is deze vacature echt iets voor jou. 


Dit ben jij:
In deze functie ben je voornamelijk verantwoordelijk voor het adviseren van klanten op het gebied van informatiemanagement, het (her)inrichten van Sharepoint en/of Office 365 omgevingen om de informatieverwerking te stroomlijnen en slimmer en efficiënter te maken. Je bent veel in gesprek bij klanten op locatie maar ook bij ons op kantoor om adviezen uit te werken en (samen met collega’s) de oplossingen in te richten en te optimaliseren.


Dit vragen wij:

  • Je beschikt over 2 tot 6 jaar relevante ervaring op het gebied van SharePoint en / of Office 365;

  • Je hebt een afgeronde opleiding op HBO- of WO-niveau (ICT / bedrijfskunde of BI);

  • Je bent vertrouwd met het adviseren over Sharepoint en aanverwante oplossingen;

  • Je hebt ervaring met het implementeren van dergelijke oplossingen;

  • Je zit graag met organisaties om tafel om hun behoeftes te vertalen naar concrete oplossingen;

  • Je bent bij voorkeur in het bezit van relevante en recente Microsoft SharePoint / Office 365 certificeringen;

  • Je bent gemotiveerd om nieuwe ontwikkelingen op het gebied van SharePoint en Office 365 goed in te gaten te houden;

  • Je hebt het vermogen om procesmatig en sterk analytisch te denken;

  • Je bent in staat om zowel zelfstandig als in teamverband te werken;

  • Je bent in staat gestructureerd te werken en goed te documenteren;

  • Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;

  • Je bent secuur en accuraat;

  • Je bent leergierig en je bent bereid om je ervaring en kennis te delen met je collega’s;

  • Je hebt verantwoordelijkheidsgevoel en geen ‘negen tot vijf’ mentaliteit;

  • Je bent in het bezit van een rijbewijs B.


Dit krijg je:

  • Uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder een marktconform salaris, telefoonvergoeding, laptop, fitnessregeling en fietsregeling;

  • Goede pensioenregeling;

  • Een fulltime baan waar persoonlijke ontwikkeling en groei centraal staan;

  • Reiskostenvergoeding;

  • Een uitdagende en afwisselende functie in een groeiende organisatie, met ambitieuze collega’s en een grote diversiteit aan relaties;

  • Een stoere werkomgeving waar diverse uitjes georganiseerd worden, ook voor de partners.

 

Dit zijn wij:

NLcom helpt organisaties hun werk sneller, beter en efficiënter te doen. Door netwerken en databeheer optimaal in te richten. Door systeemintegratie. Door slimme digitale tools te selecteren én te implementeren. Op maat natuurlijk. In bestaande of nieuwe omgevingen. NLcom. Slim in ICT. Met circa 30 professionals bieden wij onze ICT-diensten en -oplossingen aan organisaties in voornamelijk Midden- en Zuid-Nederland aan. Vanuit onze basis in Maastricht richt NLcom zich op twee hoofdgebieden: enerzijds het aanbieden en onderhouden van ICT-infrastructuur(cloud)oplossingen en anderzijds het ontwikkelen van (maatwerk-)softwareoplossingen voor de grootzakelijke en enterprise- markt, voornamelijk in de zorg. Daarbij wordt gekozen voor oplossingen van marktleiders maar ook voor minder bekende alternatieven. In de keuze hierin is de behoefte en de business van de klant bepalend. Mede ondersteund door de ervaren, kundige en klantvriendelijke servicedesk bedient NLcom organisaties uit diverse branches en van divers formaat.

Hoe verder?

Ben je geïnteresseerd? Ben jij leergierig, breed inzetbaar, niet bang voor technische en complexe uitdagingen? We nodigen jou graag uit jouw cv met een motivatie naar ons te sturen. Ga naar werkenbij.nlcom.nl en solliciteer direct! 

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.